2010. április 18., vasárnap

Szilvi

Szilvi a nevem, pontosan valamikor hat évvel ezelőtt kezdtem el jógázni és akkor lettem teljesen (ovo-lakto) vegetáriánus. Soha nem szerettem a húst, már kicsinek is elutasítottam, mert éreztem, amikor anyukám főzőtt, hogy a hús milyen büdös. Sokan nem szeretik ezt bevallani, de a hús kizárólag a fűszerektől lesz illatos, és finom.

Rajongok a keleti kúltúrákért, az indiai ízekért, és fűszerekért, ezért is lett blogom címe: The sweet cardamom.

Szenvedélyesen szeretek főzni, (mégha ez jelenleg blogomon nem is mutatkozik egyértelműen...) ezért nagyon örülök, hogy bekerültem a Tofu a tortán csapatába! Meglátjuk mi fő-sül ki belőle, szerintem jó móka lesz, tarts velünk! És addig is míg nem kezdünk, és utána már természetesen mindig: “Azért egyél, hogy élj és ne azért élj, hogy egyél!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése