2010. április 18., vasárnap

Benzsi

Kriszti vagyok és a Sweet home blog írója. Három éve vagyok vegetáriánus. Pályafutásom egy léböjttel kezdődött, amit még jó néhány követett. Elsőként a húsról mondtam le, majd jött a tojás, később a tej, a tejföl, a joghurt, a sajt és a vaj. Hosszú ideig vegánnak mondhattam magam, de az elmúlt fél évben ha kis mértékben is, de a sajt, a joghurt és a tejföl visszakúszott az étrendembe. Azon vagyok, hogy újra visszatérjek a vegán útra, mert egészségileg úgy érzem, leginkább ez felel meg a számomra. A kezdeti egészségügyi okok mára már morális okokká váltak. Szeretem és tisztelem az állatokat, vallom, hogy nem azért születnek, hogy az ember táplálékaként végezzék. Biztosan állíthatom, hogy egy falat húst sem tudnék letuszkolni a torkomon és az elkészítésére is egyre kevesebbszer vállalkozom. Családom beleegyezése után, reményeim szerint az idei Húsvét volt az utolsó, amikor húsos ételt kellett készítenem.

Egy évvel ezelőtt nagy-nagy lendülettel vetettem bele magamat a blogírásba, aztán más irányú elfoglaltságaim miatt ez egy kicsit most háttérbe szorult, de receptjeimmel találkozhattok az Interneten havonta megjelenő Kifőztük magazinban is. A blogírást és a főzőcskézést nagyon jó dolognak tartom, van azonban egy mellékhatása. Az ember főz és eszik… majd hízik.

Vera "Tofu a tortán" ötletére azonnal igent mondtam, mert nem csak arra vagyok rettentően kíváncsi, hogy hogyan főznek blogtársnőim, hanem arra is, hogy milyen személyiségek ők. Várom a találkozást, várom, hogy egy kicsit részei legyünk egymás életének. A versengés maga egyáltalán nem izgat, az viszont már igen, hogy ha ők érkeznek otthonomba a lehető legjobb vendéglátó legyek.


3 megjegyzés: