2010. április 18., vasárnap

Bettyó

Bettyó vagyok. Igazából Beáta a nevem, de jó pár éve Bettyó lettem és nem tiltakoztam. A blogom nevem a Mit eszünk ma címet viseli. Öt éve lettem vegetáriánus, a csonkovácsom javaslatára aki azt mondta, próbáljam ki, hogy 21 napig nem eszem húst. Két hét után nagyon elkezdett hiányozni, ezért ettem. De két falatnál nem bírtam többet. Aztán egyszer kétszer még volt, hogy megpróbálkoztam a húsevéssel, de rájöttem, hogy nincsen szükségem rá. Valószínű, hogy ha nincsen az az egészségügyi problémám amivel eljutottam a csontkovácshoz akkor a mai napig húsevő vagyok. Szóval hálás vagyok annak az egészségügyi problémának, hogy így alakult az életem.

Jelenleg a 2.5 éves kislányommal vagyok itthon. De amikor még nem voltam anyuka akkor műkörnösként dolgoztam, és nagyon szerettem a szakmámat. Maya ősszel elmegy oviba és én újra visszamegyek dolgozni. Tavaly szeptemberben egy olyan útra vitt a sors, amiért megint csak hálálkodni tudok. Jó időben voltam jó helyen. (Örök hála Moncsi!!!!) Elkezdtem pránagyógyászatot tanulni, mely által segíteni tudok másokon. Persze rengeteget kell még tanulnom, de minél jobban beleásom magam a témába, annál biztosabb vagyok benne, hogy jó úton járok.

Nagyon örültem a "Tofu a tortán" felkérésnek, és boldog vagyok, hogy egy ilyen lelkes kis csapat része lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése