2010. április 22., csütörtök

Zizi

Zizi kalandjai

Zita vagyok a Zizi kalandjai blog szerzője.

Néhány éve kezdett el érdekelni az egészséges táplálkozás. Beleástam magam a témába, könyveket olvastam, előadásokra jártam, tanfolyamokat végeztem el a témával kapcsolatban. Aztán egy természetgyógyász képzést is elvégeztem, így március óta természetgyógyász-reflexológus képesítéssel is rendelkezem. Az étkezésünket tekintve, először a felvágottakat hagytuk el, majd szépen lassan a húst is. Tojást alig fogyasztottunk, de, amióta elkezdett érdekelni a sütés is a főzés mellett, rejtett formában fogyasztjuk. Tudom, hogy vannak nagyon jó vegán sütemények is, de bizonyos esetekben nem tudtam a tojást mással pótolni. Ha pótoltam, rossz végeredménye lett... Tejtermékeket is fogyasztunk, főleg sajt formájában. Vannak napok, amikor vegánul táplálkozunk, vannak, amikor nem. Nincs tudatos átállási tervem a vegán életmódra, majd meglátjuk, hogy alakul. Fontos, hogy jól érezzem magam a bőrömben, akár vegán vagyok, akár vegetáriánus! Hiszen 'Whenever there is a challenge, there is also an opportunity to face it, to demonstrate and develop our will and determination.' (Dalai Lama)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése