2010. május 22., szombat

Vacsora Zizinél - 4. rész (Recept)

A desszertet először készítettem, egy kicsit izgultam is, ugyanis először használtam agar-agart zselésítésre. Nem tudtam, hogyan működik. :) Szerencsére jól sikerült és nagyon jól megdermedt, ahogyan szerettem volna. A receptet Makitól tanultam.

Kókuszos kávés panna cotta (panna cotta al cocco e caffe)


Hozzávalók:
- 1 l kókusztej
- 10-15 dkg nádcukor
- 2,5 teáskanál instant kávé
- 2 teáskanál agar-agar

Egy lábasban összekeverek mindent és közepes lángon főzöm, folyamatosan kevergetve, amíg az agar-agar teljesen feloldódik. A meleg folyékony (nem sűrűsödik be) keveréket kis tálkákba /poharakba öntöm, hűtöm, majd beteszem a hűtőbe. A keverék 30 perc múlva összeáll, megszilárdul. Fogyasztás előtt kókuszreszeléket szórok rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése