2010. szeptember 2., csütörtök

Frutti élménybeszámolója

Tádám!Végre elérkezett az én napom is.Nagyon nehezen tudtuk összehozni a lányokkal ezt a találkozót nyaralás,költözés,tábor,suli és egyéb elfoglaltságok miatt.Sajnos Anyukámnak a héten már dolgoznia kellett,így a három és fél éves ördögfiókámat csak csütörtök délutántól tudta vállalni.De mivel nem idegeneket,hanem a BARÁTAIMAT vártam,ezért nem is izgultam egy cseppet sem,és még az sem tudott kibillenteni a nyugalmamból,hogy a csicseriborsós avokádó krémhez vásárolt avokádó nem puhult meg,így elmaradt a délutáni nassolni való,és a baleári padlizsán szendvics elkészítésére sem jutott időm.De szerencsére elég volt az elkészített étel,és a társaság most is,mint mindig remek volt.Meg is beszéltük,hogy mi nem adjuk egymást.Ha folytatódik a tofu a tortán új sorsolásokkal,abban mi már nem veszünk részt,ellenben minden hónapban találkozunk,együtt főzünk vagy csavargunk,de ezt a szuper barátságot nem hagyjuk veszni:)
Emi érkezett először Szegedről,kislányával Vikivel.Kigurultam értük a hév megállóba,hogy ne kelljen fél órát gyalogolniuk.Mire visszaértünk már a kapuban állt Szilvi és Kriszti is.Szuper volt az időzítés.Kaptam a lányoktól egy tutiszupi karkötőt és füstölőt,és még Marcipánt is meglepték egy kisautóval:)Nagyon jól telt a délután.Vikike alig tudta kivárni,hogy Marcit áthozzák Anyukámék.Sajnos Szilviéknek ma kicsit korábban el kellett indulniuk,nem a megszokott késő estébe nyúló találka volt, de mi Emivel még traccspartiztunk este.


És akkor íme a menü:


Welcome drink :
Málnás sárgadinnye turmix  

Leves: 
Mexikói gombaleves

Főétel:
Kesudiós paella

Saláta:
Spanyol saláta

Deszert:
Tejberizs fagylalt málnaöntettel

Italok:
Citromfüves mentaszörp
Capuccino

3 megjegyzés:

  1. Mmmmm. Minden nagyon fincsi volt, de nekem a paella volt a kedvencem. Persze a kibővített társaság sem volt semmi! A két kis örökmozgó: Marci és Viki betöltötték a szobát és az estét!:)) Még a radiátort is megszerelték!

    VálaszTörlés
  2. Ja, a kép a gyerekekről csak illusztráció, kb annyit ülhettek ameddig elkattant a gép....:))

    VálaszTörlés
  3. Minden klassz volt, imádtam a levest és a kesudiókat :) nyammm, sajnálom, hogy el kellett rohanni, de ez most így alakult. Majd legközelebb tovább...:)))

    VálaszTörlés